Bestelling en bezorging

Bestellen en Bezorging

www.stepscore.be

Een artikel bestellen

Heb je een StepScore-item gevonden dat je echt moét hebben? Mooi! Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘Aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen. Je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.

Let op: Als artikelen in je winkelwagentje liggen, betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Klik dan op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw StepScore-items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Op de check-out-pagina vul je gemakkelijk al je gegevens in.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen.

Wat zijn de verzendkosten?

StepScore neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.
* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je zelf te betalen.

Kan ik mijn bezorging volgen?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kun je volgen via de bestelstatuspagina. De link ontvang je via e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.

Wat zijn de levertijden?

StepScore streeft naar een snelle levering. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt. Veel van onze artikelen worden rechtstreeks via onze leveranciers verzonden. De gemiddelde levertijd bedraagt 10 - 15 werkdagen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Kan je pakket niet afgeleverd worden, dan ligt het 7 dagen op je te wachten bij een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt een notificatie met de afhaallocatie. Na 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

Verkeerd adres opgegeven?

Het is jouw verantwoordelijkheid om het juiste verzendadres op te geven. Neem direct contact op via info@stepscore.be als je denkt dat je een fout hebt gemaakt.

Verloren of gestolen pakket?

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als je Track & Trace aangeeft dat je pakket is geleverd, maar je hebt het niet ontvangen, neem dan contact met ons op. 14 dagen na de aangegeven leverdatum starten wij een onderzoek. We houden je tijdens het proces op de hoogte.

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Kijk op onze veelgestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via info@stepscore.be.